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722 Publications


2008 | Journal Article | LibreCat-ID: 6231
Resources and Dependencies
W. Matiaske, H. Leblebici, R. Kabst, Management Revue: The International Review of Management Studies. 19 (2008).
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2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6349 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6351 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6363 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6364 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6366 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6369 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6370 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6371 LibreCat
 

2008 | Conference Paper | LibreCat-ID: 6373 LibreCat
 

2008 | Journal Article | LibreCat-ID: 4861
Offshoring der Kundeninteraktion: Eine empirische Analyse der Wirkung der Sprachqualität am Beispiel von Call Centern
M.H. Gouthier, A. Eggert, F. Nogly, Schmalenbachs Zeitschrift Für Betriebswirtschaftliche Forschung (2008) 48--70.
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2008 | Journal Article | LibreCat-ID: 4885
Identifying personality traits to enhance trust between organisations: An experimental approach
R. Fahr, B. Irlenbusch, Managerial and Decision Economics (2008) 469--487.
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2008 | Report | LibreCat-ID: 4919
Returns to company training--Evidence from a new approach using quasi experimental data
R. Fahr, S. Simons, Returns to Company Training--Evidence from a New Approach Using Quasi Experimental Data, 2008.
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2008 | Book Chapter | LibreCat-ID: 4962
Linking Customer Value to Customer Share in Business Relationships.
W. Ulaga, A. Eggert, in: F. Golfetto, M. Gibbert (Eds.), Woodside, 2008.
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2008 | Journal Article | LibreCat-ID: 4976
Wer nutzt HR-Outsourcing? Zentrale Strukturvariablen und ihr Einfluss auf die Nachfrage nach Personaldienstleistungen
D. Alewell, K. Bähring, A. Canis, S. Hauff, K. Thommes, German Journal of Human Resource Management (2008) 346--369.
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2008 | Journal Article | LibreCat-ID: 4977
Methodologische Grundlagen und Besonderheiten der qualitativen Befragung von Experten in Unternehmen: Ein Leitfaden
K. Bähring, S. Hauff, M. Sossdorf, K. Thommes, Die Unternehmung Schweizerische Zeitschrift Für Betriebswirtschaft (2008) 89–111.
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2008 | Book | LibreCat-ID: 4993
Verf{\"u}gungsrechte {\"u}ber Humanverm{\"o}gen: Implikationen f{\"u}r und M{\"o}glichkeiten der Bilanzierung von Humankapital
K. Thommes, Verf{\"u}gungsrechte {\"u}ber Humanverm{\"o}gen: Implikationen F{\"u}r Und M{\"o}glichkeiten Der Bilanzierung von Humankapital, 2008.
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2008 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7443
Linking Customer Value to Customer Share in Business Relationship
W. Ulaga, A. Eggert, in: A. Woodside, F. Golfetto, M. Gibbert (Eds.), Creating and Managing Superior Customer Value, 2008, pp. 221–247.
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2008 | Journal Article | LibreCat-ID: 5568
A longitudinal panel study on antecedents and outcomes of work-home interference.
H. Steinmetz, M. Frese, P. Schmidt, Journal of Vocational Behavior. 73 (2008) 231–241.
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