Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

536 Publications


2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4895
Georges, Laurent, and Andreas Eggert. “Key Account Managers’ Role Within the Value Creation Process of Collaborative Relationships.” Journal of Business-to-Business Marketing, vol. 10, no. 4, Informa UK Limited, 2003, pp. 1–22, doi:10.1300/j033v10n04_01.
LibreCat | DOI
 

2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 5603
Kabst, Rüdiger, et al. “Gewinn- Und Kapitalbeteiligungen in Britischen, Französischen Und Deutschen Unternehmen: Eine Institutionalistisch Orientierte Empirische Untersuchung.” Zeitschrift Für Personalforschung., vol. 17, no. 3, 2003, pp. 259–77.
LibreCat
 

2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4896
Eggert, Andreas, and Sabrina Helm. “Exploring the Impact of Relationship Transparency on Business Relationships: A Cross-Sectional Study Among Purchasing Managers in Germany.” Industrial Marketing Management, vol. 32, no. 2, Elsevier BV, 2003, pp. 101–08, doi:10.1016/s0019-8501(02)00224-9.
LibreCat | DOI
 

2003 | Book | LibreCat-ID: 4909
Fahr, Rene. Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy. 2003.
LibreCat
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4893
Clark, Damon, and Rene Fahr. “Transferability, Mobility and Youth Training in Germany and Britain: A Simple Theoretical Analysis.” KONJUNKTURPOLITIK-BERLIN-, no. 3/4, 2002, pp. 235--255.
LibreCat
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4901
Eggert, Andreas, and Wolfgang Ulaga. “Customer Perceived Value: A Substitute for Satisfaction in Business Markets?” Journal of Business & Industrial Marketing, vol. 17, no. 2/3, Emerald, 2002, pp. 107–18, doi:10.1108/08858620210419754.
LibreCat | DOI
 

2002 | Misc | LibreCat-ID: 6394
Weber, W., et al. IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf Und Qualifizierungsprofile - Eine Empirische Studie in Deutschen Und Europäischen Unternehmen, Paderborn 2002. 2002.
LibreCat
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4899
Eggert, Andreas. “Der Einfluss Elektronischer Medien Auf Geschäftsbeziehungen: Eine Empirische Studie Am Beispiel Des Electronic Banking.” Marketing ZFP, vol. 24, no. 3, C.H. Beck, 2002, pp. 195–206, doi:10.15358/0344-1369-2002-3-195.
LibreCat | DOI
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 5604
Matiaske, W., and Rüdiger Kabst. “Outsourcing Und Professionalisierung in Der Personalarbeit: Eine Transaktionskostentheoretisch Orientierte Studie.” Zeitschrift Für Personalforschung, Sonderband “Neue Formen Der Beschäftigung Und Personalpolitik,” 2002, pp. 247–71.
LibreCat
 

2002 | Conference (Editor) | LibreCat-ID: 4931
Bliemel, Friedhelm, et al., editors. Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing. 2002.
LibreCat
 

2002 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 4936
Eggert, Andreas, and Georg Fassott, editors. ECRM – Electronic Customer Relationship Manage¬ment: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter. 2002.
LibreCat
 

2002 | Misc | LibreCat-ID: 6134
Weber, W., and Rüdiger Kabst. Internationale Vergleichsuntersuchung Schreckt Auf: Deutsches Personalmanagement Offenbar Nicht Immer Spitze. Vol. 10, 2002, pp. 40–49.
LibreCat
 

2002 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7461
Fassott, G., and A. Eggert. “Kundenbeziehungsmanagement Für Elektronische Dienstleistungen.” Jahrbuch Dienstleistungsmanagement 2002: Electronic Services, edited by M Bruhn and B Stauss, Gabler, 2002, pp. 491–512.
LibreCat
 

2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7462
Bliemel, F., and A. Eggert. “Kundenbindung Mit Electronic Commerce.” Roadm@p to E-Business, edited by M Schögel et al., Thexis, 2001, pp. 620–33.
LibreCat
 

2001 | Misc | LibreCat-ID: 6395
Kabst, Rüdiger. Erfolgsfaktoren Der Internationalisierung Mittelständischer Unternehmen: Internationalisierungsverlauf Und Expatriate Management, Paderborn 2001. 2001.
LibreCat
 

2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7665
Eggert, A. “Konzeptionelle Grundlagen Des Elektronischen Kundenbeziehungsmanagements.” ECRM – Electronic Customer Relationship Management: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter, edited by A Eggert and G Fassott, Schäffer-Poeschel, 2001, pp. 87–106.
LibreCat
 

2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6219
Kabst, Rüdiger. “Kurzlebige Moden Oder Dominierende Arbeitsgebiete?: Personalpraktiken Zwischen Wiedervereinigung Und Jahrtausendwechsel.” Personalwirtschaft Und Organisationskonzepte Moderner Betriebe, Beiträge Zur Arbeitsmarkt- Und Berufsforschung, BeitrAB 252, edited by Lutz Bellman et al., 2001, pp. 1–14.
LibreCat
 

2001 | Report | LibreCat-ID: 6396
Weber, W., and Rüdiger Kabst. Personalmanagement Im Internationalen Vergleich: The Cranfield Project on International Strategic Human Resource Management - Ergebnisbericht 2000, Paderborn 2001. 2001.
LibreCat
 

2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7666
Eggert, A., and G. Fassott. “Elektronisches Kundenbeziehungsmanagement (ECRM).” ECRM – Electronic Customer Relationship Management: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter, edited by A Eggert and G Fassott, Schäffer-Poeschel, 2001, pp. 1–11.
LibreCat
 

2001 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 7662
Eggert, A., and G. Fassott, editors. ECRM – Electronic Customer Relationship Management: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter. Schäffer-Poeschel, 2001.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=178

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: MLA

Export / Embed