Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

9586 Publications


2024 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 48362
Foerster A. Eadburh of Wessex. In: Butler E, Dumitrescu I, eds. Women in Early Medieval England. The New Middle Ages. Springer Textbook.
LibreCat
 

2024 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 48364
Foerster A. Seaxburh. In: Butler E, Dumitrescu I, eds. Women in Early Medieval England. The New Middle Ages. Springer Textbook.
LibreCat
 

2024 | Book | LibreCat-ID: 49504
Schlieper H. Liebestragödie. Genealogien Einer Französischen Gattung Des 17. Jahrhunderts. Brill / Fink
LibreCat
 

2024 | Book Chapter | LibreCat-ID: 49545
Freitag C, Thiem A. Transformation durch Vermittlung. Das Heilige in der Geschichte pädagogischen und literarischen Wirkens der Jesuiten in Lateinamerika . In: Egidi M, Peters L, Schmidt J, eds. (Un)Verfügbar - Kulturen Des Heiligen. 1st ed. University Press; 2024:253-272.
LibreCat
 

2024 | Book Chapter | LibreCat-ID: 41850
Silvestri M. Struktur und Sonderbauten der Silberbergbaustädte des 16. Jahrhunderts. Zur Korrelation von Städtebau und Montanwesen (Potosí und das Erzgebirge). In: Bergbau und Hausbau.
LibreCat
 

2024 | Book Chapter | LibreCat-ID: 33429
Kißling M, Seidel N. Vexierbilder als gegenhegemoniales Moment. Strategien postmigrantischen Erzählens bei Andrea Karimé. In: Hodaie N, Hofmann M, eds. Literatur der Postmigration: Grundzüge, Formen und Vertreter_innen. Metzler Verlag; :i.Dr.
LibreCat
 

2024 | Conference Paper | LibreCat-ID: 50531
Sahli Lozano C, Wüthrich S, Kullmann H, et al. How do attitudes and self-efficacy predict teachers‘ intentions to teach in inclusive classrooms? A cross-national comparison between Canada, Germany, Greece, Italy, and Switzerland. . In: ; 2024.
LibreCat
 

2024 | Journal Article | LibreCat-ID: 49772 | OA
Huybrechts Y, Karaca R. BelgienNet – une plateforme pour l’accès aux langues et cultures de la Belgique. Synergies Pays germanophones. 2024;16:119-131.
LibreCat | Download (ext.)
 

2024 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 50973
Knickenberg M, Kullmann H, Wüthrich S, Sahli Lozano C. Teachers’ individual and collective efficacy in relation to their attitudes towards inclusion –Analyses from an international study comprising Canada, Germany & Switzerland.
LibreCat
 

2024 | Conference Paper | LibreCat-ID: 50972
Knickenberg M, Zurbriggen C. Examining aspects of students’ current academic motivation in relation to peer interactions and social environment in the classroom using the Experience sampling method.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=36

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: AMA

Export / Embed