Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
9586 Publications
2024 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 48362
Foerster A. Eadburh of Wessex. In: Butler E, Dumitrescu I, eds. Women in Early Medieval England. The New Middle Ages. Springer Textbook.
LibreCat
2024 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 48364
Foerster A. Seaxburh. In: Butler E, Dumitrescu I, eds. Women in Early Medieval England. The New Middle Ages. Springer Textbook.
LibreCat
2024 | Book | LibreCat-ID: 49504
Schlieper H. Liebestragödie. Genealogien Einer Französischen Gattung Des 17. Jahrhunderts. Brill / Fink
LibreCat
2024 | Book Chapter | LibreCat-ID: 49545
Freitag C, Thiem A. Transformation durch Vermittlung. Das Heilige in der Geschichte pädagogischen und literarischen Wirkens der Jesuiten in Lateinamerika . In: Egidi M, Peters L, Schmidt J, eds. (Un)Verfügbar - Kulturen Des Heiligen. 1st ed. University Press; 2024:253-272.
LibreCat
2024 | Book Chapter | LibreCat-ID: 41850
Silvestri M. Struktur und Sonderbauten der Silberbergbaustädte des 16. Jahrhunderts. Zur Korrelation von Städtebau und Montanwesen (Potosí und das Erzgebirge). In: Bergbau und Hausbau.
LibreCat
2024 | Book Chapter | LibreCat-ID: 33429
Kißling M, Seidel N. Vexierbilder als gegenhegemoniales Moment. Strategien postmigrantischen Erzählens bei Andrea Karimé. In: Hodaie N, Hofmann M, eds. Literatur der Postmigration: Grundzüge, Formen und Vertreter_innen. Metzler Verlag; :i.Dr.
LibreCat
2024 | Conference Paper | LibreCat-ID: 50531
Sahli Lozano C, Wüthrich S, Kullmann H, et al. How do attitudes and self-efficacy predict teachers‘ intentions to teach in inclusive classrooms? A cross-national comparison between Canada, Germany, Greece, Italy, and Switzerland. . In: ; 2024.
LibreCat
2024 | Journal Article | LibreCat-ID: 49772 |
Huybrechts Y, Karaca R. BelgienNet – une plateforme pour l’accès aux langues et cultures de la Belgique. Synergies Pays germanophones. 2024;16:119-131.
LibreCat
| Download (ext.)
2024 | Conference Abstract | LibreCat-ID: 50973
Knickenberg M, Kullmann H, Wüthrich S, Sahli Lozano C. Teachers’ individual and collective efficacy in relation to their attitudes towards inclusion –Analyses from an international study comprising Canada, Germany & Switzerland.
LibreCat
2024 | Conference Paper | LibreCat-ID: 50972
Knickenberg M, Zurbriggen C. Examining aspects of students’ current academic motivation in relation to peer interactions and social environment in the classroom using the Experience sampling method.
LibreCat