Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
5 Publications
2021 | Journal Article | LibreCat-ID: 35202
Goller, M., Caruso, C., & Harteis, C. (2021). Digitalisation in Agriculture: Knowledge and Learning Requirements of German Dairy Farmers. International Journal for Research in Vocational Education and Training, 8(2), 208–223. https://doi.org/10.13152/IJRVET.8.2.4.
LibreCat
| DOI
2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 57891
Godau, M. (2018). Apps in der musikpädagogischen Praxis. Eine explorative Studie zur kommunikativen Konstruktion von mobilen Technologien im schulischen Nachmittagsbereich. In A. J. Cvetko & C. Rolle (Eds.), Musikpädagogik und Kulturwissenschaft (Vol. 38, pp. 237–249). Waxmann.
LibreCat
2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 57889 |

Godau, M. (2018). Wie kommen die Dinge in den Musikunterricht? Zur Materialität musikpädagogischer Praxis am Beispiel divergierender Orientierungen im Kontext unterrichtsbezogenen Handelns angehender Lehrkräfte. In B. Clausen & S. Dreßler (Eds.), Soziale Aspekte des Musiklernens (pp. 43–55). Waxmann.
LibreCat
| Download (ext.)
2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 57890 |

Godau, M. (2018). Kollaboration und Kooperation beim Klassenmusizieren mit Populärer Musik. Musikmachen in der Schule im Spannungsfeld von Lernen mit der Gruppe und für die Gruppe. In B. Clausen & S. Dreßler (Eds.), Soziale Aspekte des Musiklernens (pp. 131–144). Waxmann.
LibreCat
| Download (ext.)
2013 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4477
Jenert, T., & Brahm, T. (2013). How Business Students Attitudes towards their University and Studying Develop during the First Year: A Qualitative Longitudinal Study. Presented at the 15th Biennial EARLI Conference, München: EARLI European Association for Research on Learning and Instruction.
LibreCat