Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

1387 Publications


2011 | Book Chapter | LibreCat-ID: 47454
Kämpfe, Astrid, and Miriam Kehne. “Measuring Physical Activity of Children - Development of a New Self-Report Questionaire.” In Moving People, Moving Forward, edited by International Association of Physical Education in Higher Education (AISEP), 502–34. Limerick: UL, 2011.
LibreCat
 

2011 | Journal Article | LibreCat-ID: 47456
Kehne, Miriam. “Walking Bus - der aktive Schulweg.” Schulverwltung - Zeitschrift für Schulleitung und Schulaufsicht 22, no. 2 (2011): 45–46.
LibreCat
 

2011 | Book | LibreCat-ID: 47457
Kehne, Miriam. Zur Wirkung von Alltagsaktivität auf kognitive Leistungen von Kindern. Eine empirische Untersuchung am Beispiel des aktiven Schulwegs. Aachen: Meyer & Meyer, 2011.
LibreCat
 

2011 | Book Chapter | LibreCat-ID: 56394
Sandoval, Marisol. “Warum Es and Der Zeit Ist Den Begriff Der Alternativmedien Neu Zu Definieren.” In Handbuch Der Alternativmedien 2011/2012, edited by Bernd Hüttner, Christiane Leidinger, and Gottfried Oy. AG-Spak., 2011.
LibreCat
 

2011 | Book Chapter | LibreCat-ID: 56395
Sandoval, Marisol, and Sebastian Sevignani. “Das Realismusproblem von Unibrennt in Der Mediengesellschaft.” In In Bildung MACHT Gesellschaft. Westfälisches Dampfboot, 2011.
LibreCat
 

2011 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 56403
Sandoval, Marisol, Sebastian Sevignani, Alexander Rehbogen, Sebastian Sevignani, and Verena Kreilinger, eds. Bildung MACHT Gesellschaft. Münster: Westfälisches Dampfboot, 2011.
LibreCat
 

2011 | Journal Article | LibreCat-ID: 56410
Sacarcelik, Osman, and Stephan Matthias Kokew. “Miszelle: Islam und Menschenrechte im aktuellen Diskurs.” Die Welt des Islams 51, no. 2 (2011): 235–47. https://doi.org/10.1163/157006011x573491.
LibreCat | DOI
 

Filters and Search Terms

year=2011

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: Chicago

Export / Embed