Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

1782 Publications


2015 | Journal Article | LibreCat-ID: 53836
Bartlitz, D. (2015). Die Rückforderung unzulässiger Bearbeitungsentgelte im Spannungsfeld von Rechtsfrieden und Verbraucherschutz. Zeitschrift für Bank- und Kapitalmarktrecht (BKR), 1, 1–8.
LibreCat
 

2015 | Journal Article | LibreCat-ID: 53954
Foltz, A., Gaspers, J., Thiele, K., Stenneken, P., & Cimiano, P. (2015). Lexical alignment in triadic communication. Frontiers in Psychology, 6. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2015.00127
LibreCat | DOI
 

2015 | Book Chapter | LibreCat-ID: 46842
Flath, B. (2015). Like a Virgin. Zu Strukturen und Mechanismen der Imagebildung in der Popmusik. In C. Brüstle (Ed.), Adele, Katy, Sasha & Co. Pop-Frauen der Gegenwart Zwischen Selbstdarstellung und Fremdbestimmung: Körper, Stimme, Image (pp. 33–43). transcirpt .
LibreCat
 

2015 | Journal Article | LibreCat-ID: 46841 | OA
Flath, B. (2015). Life is live. Experiencing Music in the digital Age. International Journal of Music Business Research, 4(2), 7–26.
LibreCat | Download (ext.)
 

2015 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 51057
Klingmann, H. (Ed.). (2015). Groove - Kultur - Unterricht. Studien zur pädagogischen Erschließung einer musikkulturellen Praktik. transcript/De Gruyter.
LibreCat | Download (ext.)
 

2015 | Book Chapter | LibreCat-ID: 51070
Klingmann, H. (2015). (Pop-)Musik-Didaktik für freie Menschen. Pluralismus und Transkulturalität als Herausforderungen für die Musikpädagogik. In M. Ahlers (Ed.), Popmusik-Vermittlung. Zwischen Schule, Universität und Beruf. (pp. 49–67). LIT Verlag.
LibreCat
 

2015 | Book Chapter | LibreCat-ID: 51069
Klingmann, H. (2015). Percussionsklasse. Inklusive Begründungen. In D. Barth & Ortwin Nimczik, Michael Pabst-Krueger (Eds.), Musikunterricht 2, Sammelband zum Bundeskongres Musikunterricht in Leipzig 2014 (pp. 136–143).
LibreCat
 

2015 | Book Chapter | LibreCat-ID: 34875
Meyer-Hamme, J., & Körber, A. (2015). Historical Thinking, Competencies and their Measurement: Theoretical Challenges and Testing Concepts. In P. Seixas & K. Ercikan (Eds.), New Directions in Assessing Historical Thinking (1st ed., pp. 89–101). Roudledge.
LibreCat
 

2015 | Book Chapter | LibreCat-ID: 46247
Uhl, B., & Topalović, E. (2015). Lernaufgaben im inklusiven Sprachunterricht. In N. Kruse & M. Ritter (Eds.), Inklusive Deutschdidaktik. Grundschulunterricht (pp. 15–18).
LibreCat
 

2015 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 40934
Kruse, N., & Topalovic, E. (Eds.). (2015). Grammatik bewusst machen. (Vol. 3).
LibreCat
 

Filters and Search Terms

year=2015

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: APA

Export / Embed