Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

2204 Publications


2017 | Journal Article | LibreCat-ID: 51703 LibreCat
 

2017 | Journal Article | LibreCat-ID: 32020
On the semiclassical functional calculus for h-dependent functions
B. Küster, Annals of Global Analysis and Geometry 52 (2017) 57–97.
LibreCat | DOI
 

2017 | Journal Article | LibreCat-ID: 32022
Quantum ergodicity and symmetry reduction
B. Küster, P. Ramacher, Journal of Functional Analysis 273 (2017) 41–124.
LibreCat | DOI
 

2017 | Encyclopedia Article | LibreCat-ID: 53514 | OA
Smaragda Eger-Berg
A. Ricke, in: B. Borchard, N. Noeske (Eds.), MUGI. Musikvermittlung und Genderforschung: Lexikon und multimediale Präsentationen, Hochschule für Musik und Theater Hamburg, 2017.
LibreCat | Download (ext.)
 

2017 | Book Chapter | LibreCat-ID: 53498
Isidor von Sevilla, Leben und Werk
B. Englisch, in: P. Thull (Ed.), 60 Porträts Aus Dem Kirchenrecht. Leben Und Werk Bedeutender Kanonisten, St. Ottilien, 2017.
LibreCat
 

2017 | Working Paper | LibreCat-ID: 5171
The relationship between credit risk transfer and non-performing loans. Evidence from European banks
A. Uhde, S.T. Wengerek, The Relationship between Credit Risk Transfer and Non-Performing Loans. Evidence from European Banks, n.d.
LibreCat
 

2017 | Journal Article | LibreCat-ID: 33563 | OA
Subject specific genres and genre awareness in integrated mathematics and language teaching
S. Rezat, S. Rezat, EURASIA Journal of Mathematics, Science & Technology Education 13 (7b) (2017) 4157–4188.
LibreCat | Download (ext.)
 

2017 | Journal Article | LibreCat-ID: 48322
Brauchen mehrsprachige Jugendliche eine andere fach- und sprachintegrierte Förderung als einsprachige?
S. Prediger, L. Wessel, Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 21 (2017) 361–382.
LibreCat | DOI
 

2017 | Journal Article | LibreCat-ID: 48323
Is Formal Language Proficiency in the Home Language Required to Profit from a Bilingual Teaching Intervention in Mathematics? A Mixed Methods Study on Fostering Multilingual Students’ Conceptual Understanding
A. Schüler-Meyer, S. Prediger, T. Kuzu, L. Wessel, A. Redder, International Journal of Science and Mathematics Education 17 (2017) 317–339.
LibreCat | DOI
 

2017 | Book Chapter | LibreCat-ID: 48330
Der Zusammenhang von sprachlichen Kompetenzen und schulischen mathematischen Leistungen: Curriculare Herausforderungen bei der Ausbildung von Lehrkräften vor dem Hintergrund des Berliner Rahmenlehrplans Mathematik
L. Wessel, T. Andreas, in: B. Jostes (Ed.), Sprachen – Bilden – Chancen: Sprachbildung in der Lehrkräftebildung, Waxmann, Münster/New York, 2017, pp. 189–200.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

year=2017

Search

Filter Publications

Display / Sort

Export / Embed