Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

9737 Publications


2023 | Journal Article | LibreCat-ID: 46264
Sadeghi-Kohan, S., Hellebrand, S., & Wunderlich, H.-J. (2023). Workload-Aware Periodic Interconnect BIST. IEEE Design &Test, 1–1. https://doi.org/10.1109/mdat.2023.3298849
LibreCat | DOI | Download (ext.)
 

2023 | Conference Paper | LibreCat-ID: 45830
Jafarzadeh, H., Klemme, F., Reimer, J. D., Najafi Haghi, Z. P., Amrouch, H., Hellebrand, S., & Wunderlich, H.-J. (2023). Robust Pattern Generation for Small Delay Faults under Process Variations. IEEE International Test Conference (ITC’23), Anaheim, USA, October 2023. IEEE International Test Conference (ITC’23), Anaheim, USA.
LibreCat
 

2023 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 45191
Gräßler, I., Maier, G. W., Steffen, E., & Roesmann, D. (Eds.). (2023). The Digital Twin of Humans. Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-031-26104-6
LibreCat | DOI
 

2023 | Journal Article | LibreCat-ID: 52806
Gilbert, H., Schürmann, M., Liebendörfer, M., Lawson, D., & Hodds, M. (2023). Post-pandemic online mathematics and statistics support: Practitioners’ opinions in Germany and Great Britain & Ireland. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 1–26. https://doi.org/10.1080/0020739x.2023.2184282
LibreCat | DOI
 

2023 | Book Chapter | LibreCat-ID: 52811
Biehler, R., Guntermann, D., Liebendörfer, M., Krämer, S., & Schlüter, S. (2023). Fachdidaktisches Design von Begründungsvideos im Projekt studiVEMINTvideos. In I.-P. Goethe-Universität Frankfur (Ed.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2022. 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik (Vol. 1, pp. 407–410). WTM. https://doi.org/10.37626/GA9783959872089.0
LibreCat | DOI
 

2023 | Book Chapter | LibreCat-ID: 52810
Göller, R., Gildehaus, L., Liebendörfer, M., & Besser, M. (2023). Erfassung und Vergleich (mathematischer) Eingangsvoraussetzungen angehender Studierender verschiedener mathematikhaltiger Studiengänge. In J. Härterich, M. Kallweit, K. Rolka, & T. Skill (Eds.), Hanse-Kolloquium zur Hochschuldidaktik der Mathematik 2021. Beiträge zum gleichnamigen Online-Symposium am 12 November 2021 aus Bochum (pp. 66–80). WTM.
LibreCat
 

2023 | Book Chapter | LibreCat-ID: 52809
Kempen, L., & Liebendörfer, M. (2023). Zu digital - zu viel - zu schwer? Qualitative Einsichten in das Erleben und Handeln von Erstsemester-Studierenden der Mathematik während der Corona-Pandemie. In J. Härterich, M. Kallweit, K. Rolka, & T. Skill (Eds.), Hanse-Kolloquium zur Hochschuldidaktik der Mathematik 2021. Beiträge zum gleichnamigen Online-Symposium am 12 November 2021 aus Bochum (pp. 91–106). WTM.
LibreCat
 

2023 | Book Chapter | LibreCat-ID: 52813
Schlüter, S., & Liebendörfer, M. (2023). Bearbeitungsmuster von Studierenden im Umgang mit formalen Definitionen im Kontext konstanter Folgen. In I.-P. Goethe-Universität Frankfur (Ed.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2022. 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik (Vol. 2, pp. 1177–1180). WTM. https://doi.org/10.37626/GA9783959872089.0
LibreCat | DOI
 

2023 | Book Chapter | LibreCat-ID: 52812
Krämer, S., & Liebendörfer, M. (2023). Förderung prozeduraler Flexibilität durch Lernvideos mit interaktiven Aufgaben. In I.-P. Goethe-Universität Frankfur (Ed.), Beiträge zum Mathematikunterricht 2022. 56. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik (Vol. 2, pp. 949–952). WTM. https://doi.org/10.37626/GA9783959872089.0
LibreCat | DOI
 

2023 | Journal Article | LibreCat-ID: 52807
Preservice teachers’ mathematics-related values and expectancy in the transition from school to university. (2023). https://doi.org/10.48489/QUADRANTE.31191
LibreCat | DOI
 

Filters and Search Terms

department=34

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: APA

Export / Embed