Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

3 Publications


2024 | Journal Article | LibreCat-ID: 53856 | OA
Ruth, N., & Jacke, C. (2024). “I Guess this is Growing Up” Analysis of Pop-Punk’s Regained Popularity and Its Shift From Bands to Personas. Persona Studies, 10(1), 99–110.
LibreCat | Files available | Download (ext.)
 

2019 | Book Chapter | LibreCat-ID: 57886 | OA
Godau, M., & Haenisch, M. (2019). How popular musicians learn in the postdigital age. Ergebnisse einer Studie zur Soziomaterialität des Songwritings von Bands in informellen Kontexten. In V. Weidner & C. Rolle (Eds.), Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung (pp. 51–67). Waxmann.
LibreCat | Download (ext.)
 

2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 57890 | OA
Godau, M. (2018). Kollaboration und Kooperation beim Klassenmusizieren mit Populärer Musik. Musikmachen in der Schule im Spannungsfeld von Lernen mit der Gruppe und für die Gruppe. In B. Clausen & S. Dreßler (Eds.), Soziale Aspekte des Musiklernens (pp. 131–144). Waxmann.
LibreCat | Download (ext.)
 

Filters and Search Terms

keyword="Pop-punk"

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: APA

Export / Embed