Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
56 Publications
2014 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4471
Eine Systematisierung komplementärer Zugänge zur Lehrentwicklung am Beispiel des Förderprogramms Lehren
T. Jenert, in: 2014.
LibreCat
T. Jenert, in: 2014.
2013 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4478
On the assessment of attitudes towards the study process and the university: Attitudes towards the Study Environment Questionnaire (ASEQ)
T. Brahm, T. Jenert, D. Euler, in: EARLI European Association for Research on Learning and Instruction, 2013.
LibreCat
T. Brahm, T. Jenert, D. Euler, in: EARLI European Association for Research on Learning and Instruction, 2013.
2013 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4698
Reflection, abstraction and theorizing in design and development research
S. Gregor, O. Müller, S. Seidel, in: European Conference on Information Systems, 2013.
LibreCat
| Download (ext.)
S. Gregor, O. Müller, S. Seidel, in: European Conference on Information Systems, 2013.
2013 | Journal Article | LibreCat-ID: 47911
The Effects of Negative Incidents in Sustainability Reporting on Investors’ Judgments–an Experimental Study of Third‐party Versus Self‐disclosure in the Realm of Sustainable Development
D. Reimsbach, R. Hahn, Business Strategy and the Environment 24 (2013) 217–235.
LibreCat
| DOI
D. Reimsbach, R. Hahn, Business Strategy and the Environment 24 (2013) 217–235.
2012 | Dissertation | LibreCat-ID: 4443
Studienprogramme als didaktische Gestaltungs-und Untersuchungseinheit: Theoretische Grundlegung und empirische Analyse
T. Jenert, Studienprogramme Als Didaktische Gestaltungs-Und Untersuchungseinheit: Theoretische Grundlegung Und Empirische Analyse, Universität St. Gallen, 2012.
LibreCat
T. Jenert, Studienprogramme Als Didaktische Gestaltungs-Und Untersuchungseinheit: Theoretische Grundlegung Und Empirische Analyse, Universität St. Gallen, 2012.
2012 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4482
Studienprogramme als hochschuldidaktische Gestaltungs-und Untersuchungseinheit
T. Jenert, in: Gesellschaft für Hochschulforschung GfHf, 2012.
LibreCat
T. Jenert, in: Gesellschaft für Hochschulforschung GfHf, 2012.
2012 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4483
" Nur" didaktisch oder auch strategisch?: Strukturelle Verankerung, Aufgaben-und Wirksamkeitswahrnehmungen hochschuldidaktischer Einrichtungen in Deutschland
T. Jenert, T. Brahm, in: Deutsche Gesellschaft für Hochschuldidaktik dghd, 2012.
LibreCat
T. Jenert, T. Brahm, in: Deutsche Gesellschaft für Hochschuldidaktik dghd, 2012.
2011 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4485
Developing a learning centered model for designing and managing study programmes
T. Jenert, in: European Association for Research on Learning and Instruction, 2011.
LibreCat
T. Jenert, in: European Association for Research on Learning and Instruction, 2011.
2011 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4489
Learning culture as a prerequisite for an institution-wide approach to educational development
T. Brahm, A. Gebhardt, T. Jenert, in: European Association for Research on Learning and Instruction, 2011.
LibreCat
T. Brahm, A. Gebhardt, T. Jenert, in: European Association for Research on Learning and Instruction, 2011.
2011 | Journal Article | LibreCat-ID: 17236
Can state-of-the-art saliency systems model infant gazing behavior in tutoring situations?
V. Narayan, K.S. Lohan, M. Tscherepanow, K. Rohlfing, B. Wrede, Frontiers in Computational Neuroscience 5 (2011).
LibreCat
| DOI
V. Narayan, K.S. Lohan, M. Tscherepanow, K. Rohlfing, B. Wrede, Frontiers in Computational Neuroscience 5 (2011).