Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

454 Publications


2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7475
Fallbeispiel IV: Didaktische Innovationen gestalten - Realisierung fächer- und lernortübergreifender Ausbildungskonzepte
H.-H. Kremer, P.F.E. Sloane, in: H.-H. Kremer, P.F.E. Sloane (Eds.), Konstruktion, Implementation und Evaluation komplexer Lehr-Lernarrangements - Fallbeispiele aus Deutschland, Niederlande und Österreich im Vergleich, Paderborn, 2001, pp. 107–140.
LibreCat
 

2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7478
Fächer- und Lernortübergreifender Unterricht - Maßnahmen zur Förderung beruflicher Handlungskompetenz
H.-H. Kremer, K. Melke, P.F.E. Sloane, in: K. Beck, V. Krumm (Eds.), Lehren und Lernen in der beruflichen Erstausbildung. Grundlagen einer modernen kaufmännischen Berufsqualifizierung, 2001, pp. 95–114.
LibreCat
 

2001 | Journal Article | LibreCat-ID: 7479
Vorbereitung auf eine Messebeteiligung - Planspiel 'Marmelade'
M. Kennerknecht, H.-H. Kremer, P.F.E. Sloane, Berufsbildung in Wissenschaft und Praxis (2001) 47–48.
LibreCat
 

2001 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 7662
eCRM – Electronic Customer Relationship Management: Management der Kundenbeziehungen im Internet-Zeitalter
A. Eggert, G. Fassott, eds., ECRM – Electronic Customer Relationship Management: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter, Schäffer-Poeschel, Stuttgart, 2001.
LibreCat
 

2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7665
Konzeptionelle Grundlagen des elektronischen Kundenbeziehungsmanagements
A. Eggert, in: A. Eggert, G. Fassott (Eds.), ECRM – Electronic Customer Relationship Management: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter, Schäffer-Poeschel, Stuttgart, 2001, pp. 87–106.
LibreCat
 

2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7666
Elektronisches Kundenbeziehungsmanagement (eCRM)
A. Eggert, G. Fassott, in: A. Eggert, G. Fassott (Eds.), ECRM – Electronic Customer Relationship Management: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter, Schäffer-Poeschel, Stuttgart, 2001, pp. 1–11.
LibreCat
 

2001 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8355
Using an XML-capable mailtool for the communication in software development projects
M. Lohmann, A. Wagner, in: Proceedings of the Workshop on XML Technologies and Software Engineering (XSE; Satellite Event of the ICSE 2001), Toronto (Canada), 2001.
LibreCat
 

2001 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8356
Using UML models for the Description of Concurrent Behavior in Component Interfaces
T. Schattkowsky, K. Mehner, R. Depke, in: Proceedings of the Workshop on Concurrency Issues of the UML (Satellite Event of the International Conference on the Unified Modeling Language - UML 2001), Toronto (Canada), 2001.
LibreCat
 

2001 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8357
Agent-oriented Modeling with Graph Transformation
R. Depke, R. Heckel, J. Küster, in: Proceedings of the First International Workshop on Agent-Oriented Software Engineering (AOSE 2000), Limerick (Ireland), Springer, Berlin/Heidelberg, 2001, pp. 105–120.
LibreCat | DOI
 

2001 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8358
"Separation of Concern" mit Rollen, Subjekten und Aspekten
R. Depke, K. Mehner, in: Proceedings of the Workshop on Aspektorientierung - Workshop Der GI-Fachgruppe 2.1.9 Objektorientierte Software-Entwicklung (2001), Paderborn (Germany), Universität Paderborn, 2001, pp. 1–7.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

year=2001

Search

Filter Publications

Display / Sort

Export / Embed