Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

1957 Publications


2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26486
Ahmed Sherif, Mohamed, Kevin Dreßler, Panayiotis Smeros, and Axel-Cyrille Ngonga Ngomo. “Annex: Radon - Rapid Discovery of Topological Relations.” CoRR abs/1611.06128 (2016).
LibreCat
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26487
Georgala, Kleanthi, Michael Hoffmann, and Axel-Cyrille Ngonga Ngomo. “An Evaluation of Models for Runtime Approximation in Link Discovery.” CoRR abs/1612.00240 (2016).
LibreCat
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26488
Ngonga Ngomo, Axel-Cyrille, Alejandra García-Rojas, and Irini Fundulaki. “HOBBIT: Holistic Benchmarking of Big Linked Data.” {ERCIM} News 2016, no. 105 (2016).
LibreCat
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26489
Kuhn, Tobias, Christine Chichester, Michael Krauthammer, Núria Queralt-Rosinach, Ruben Verborgh, George Giannakopoulos, Axel-Cyrille Ngonga Ngomo, Raffaele Viglianti, and Michel Dumontier. “Decentralized Provenance-Aware Publishing with Nanopublications.” PeerJ Prepr. 4 (2016): e1760. https://doi.org/10.7287/peerj.preprints.1760v1.
LibreCat | DOI
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26510
Hamilton, Craig S, Sonja Barkhofen, Linda Sansoni, Igor Jex, and Christine Silberhorn. “Driven Discrete Time Quantum Walks.” New Journal of Physics, 2016. https://doi.org/10.1088/1367-2630/18/7/073008.
LibreCat | DOI
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26519
Nitsche, Thomas, Fabian Elster, Jaroslav Novotný, Aurél Gábris, Igor Jex, Sonja Barkhofen, and Christine Silberhorn. “Quantum Walks with Dynamical Control: Graph Engineering, Initial State Preparation and State Transfer.” New Journal of Physics, 2016. https://doi.org/10.1088/1367-2630/18/6/063017.
LibreCat | DOI
 

2016 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26650
Hellmich, Frank, Gamze Görel, and Margarita Ort. “Vorstellungen von Studentinnen und Studenten des Lehramts an Grundschulen in Bezug auf die Gestaltung des individualisierten, inklusiven Unterrichts.” In Individualisierung im Grundschulunterricht: Anspruch, Realisierung und Risiken, edited by Friederike Heinzel and Katja Koch , 98–102. Wiesbaden: Springer VS, 2016. https://doi.org/10.1007/978-3-658-15565-0_15.
LibreCat | DOI
 

2016 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26651
Hellmich, Frank, and Gamze Görel. “Erfahrungen und Selbstwirksamkeitsüberzeugungen in Bezug auf inklusiven Unterricht bei Grundschullehrkräften.” In Facetten grundschulpädagogischer und -didaktischer Forschung, edited by Katrin Liebers, Brunhild Landwehr, Simone Reinhold, Susanne Riegler, and Romina Schmidt, 20:81–86. Wiesbaden: Springer VS, 2016. https://doi.org/10.1007/978-3-658-11944-7_12.
LibreCat | DOI
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26652
Hellmich, Frank, Gamze Görel, and Susanne Schwab. “Einstellungen und Motivation von Lehramtsstudentinnen und -studenten in Bezug auf den inklusiven Unterricht in der Grundschule. Ein Vergleich zwischen Deutschland und Österreich.” Empirische Sonderpädagogik 8, no. 1 (2016): 67–85. https://doi.org/10.25656/01:11855.
LibreCat | DOI
 

2016 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26737
Hellmich, Frank. “Kognitiv-mathematische Förderung.” In Arbeitsfelder der Kindheitspädagogik. Eine Einführung, edited by Jutta Helm and Anja Schwertfeger, 209–19. Weinheim : Juventa, 2016.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

year=2016

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: Chicago

Export / Embed