Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

1957 Publications


2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26486
M. Ahmed Sherif, K. Dreßler, P. Smeros, and A.-C. Ngonga Ngomo, “Annex: Radon - Rapid Discovery of Topological Relations,” CoRR, vol. abs/1611.06128, 2016.
LibreCat
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26487
K. Georgala, M. Hoffmann, and A.-C. Ngonga Ngomo, “An Evaluation of Models for Runtime Approximation in Link Discovery,” CoRR, vol. abs/1612.00240, 2016.
LibreCat
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26488
A.-C. Ngonga Ngomo, A. García-Rojas, and I. Fundulaki, “HOBBIT: Holistic Benchmarking of Big Linked Data,” {ERCIM} News, vol. 2016, no. 105, 2016.
LibreCat
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26489
T. Kuhn et al., “Decentralized provenance-aware publishing with nanopublications,” PeerJ Prepr., vol. 4, p. e1760, 2016, doi: 10.7287/peerj.preprints.1760v1.
LibreCat | DOI
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26510
C. S. Hamilton, S. Barkhofen, L. Sansoni, I. Jex, and C. Silberhorn, “Driven discrete time quantum walks,” New Journal of Physics, Art. no. 073008, 2016, doi: 10.1088/1367-2630/18/7/073008.
LibreCat | DOI
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26519
T. Nitsche et al., “Quantum walks with dynamical control: graph engineering, initial state preparation and state transfer,” New Journal of Physics, Art. no. 063017, 2016, doi: 10.1088/1367-2630/18/6/063017.
LibreCat | DOI
 

2016 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26650
F. Hellmich, G. Görel, and M. Ort, “Vorstellungen von Studentinnen und Studenten des Lehramts an Grundschulen in Bezug auf die Gestaltung des individualisierten, inklusiven Unterrichts,” in Individualisierung im Grundschulunterricht: Anspruch, Realisierung und Risiken, F. Heinzel and K. Koch , Eds. Wiesbaden: Springer VS, 2016, pp. 98–102.
LibreCat | DOI
 

2016 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26651
F. Hellmich and G. Görel, “Erfahrungen und Selbstwirksamkeitsüberzeugungen in Bezug auf inklusiven Unterricht bei Grundschullehrkräften,” in Facetten grundschulpädagogischer und -didaktischer Forschung, vol. 20, K. Liebers, B. Landwehr, S. Reinhold, S. Riegler, and R. Schmidt, Eds. Wiesbaden: Springer VS, 2016, pp. 81–86.
LibreCat | DOI
 

2016 | Journal Article | LibreCat-ID: 26652
F. Hellmich, G. Görel, and S. Schwab, “Einstellungen und Motivation von Lehramtsstudentinnen und -studenten in Bezug auf den inklusiven Unterricht in der Grundschule. Ein Vergleich zwischen Deutschland und Österreich,” Empirische Sonderpädagogik, vol. 8, no. 1, pp. 67–85, 2016, doi: 10.25656/01:11855.
LibreCat | DOI
 

2016 | Book Chapter | LibreCat-ID: 26737
F. Hellmich, “Kognitiv-mathematische Förderung,” in Arbeitsfelder der Kindheitspädagogik. Eine Einführung, J. Helm and A. Schwertfeger, Eds. Weinheim : Juventa, 2016, pp. 209–219.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

year=2016

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: IEEE

Export / Embed