Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
722 Publications
2004 | Book Chapter | LibreCat-ID: 4907
Loafing or Learning?
R. Fahr, in: The Economics of Time Use, 2004, pp. 175--203.
LibreCat
R. Fahr, in: The Economics of Time Use, 2004, pp. 175--203.
2004 | Habilitation | LibreCat-ID: 4925
Wertorientiertes Beziehungsmarketing in Kunden-Lieferantenbeziehungen.
A. Eggert, Wertorientiertes Beziehungsmarketing in Kunden-Lieferantenbeziehungen., Kaiserslautern, 2004.
LibreCat
A. Eggert, Wertorientiertes Beziehungsmarketing in Kunden-Lieferantenbeziehungen., Kaiserslautern, 2004.
2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 4927
The Evolution of Relationship Marketing and the International Colloquia
F. Bliemel, A. Eggert, G. Fassott, D. Ballantyne, Journal of Relationship Marketing 3 (2004) 1–5.
LibreCat
| DOI
F. Bliemel, A. Eggert, G. Fassott, D. Ballantyne, Journal of Relationship Marketing 3 (2004) 1–5.
2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 5596
Human Resource Management for International Joint Ventures: Expatriation and Selective Control
R. Kabst, International Journal of Human Resource Management. 15 (2004) 1–16.
LibreCat
R. Kabst, International Journal of Human Resource Management. 15 (2004) 1–16.
2004 | Journal Article | LibreCat-ID: 5601
Human Resource Management: The Need for Theory and Diversity
W. Weber, R. Kabst, Management Revue: The International Review of Management Studies. 15 (2004) 271–278.
LibreCat
W. Weber, R. Kabst, Management Revue: The International Review of Management Studies. 15 (2004) 271–278.
2003 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6218
Internationales Personalmanagement
M. Festing, R. Kabst, W. Weber, in: W. Breuer, M. Gürtler (Eds.), Internationales Management: Betriebswirtschaftslehre Der Internationalen Unternehmung, Wiesbaden, 2003, pp. 163–204.
LibreCat
M. Festing, R. Kabst, W. Weber, in: W. Breuer, M. Gürtler (Eds.), Internationales Management: Betriebswirtschaftslehre Der Internationalen Unternehmung, Wiesbaden, 2003, pp. 163–204.
2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4895
Key Account Managers' Role Within the Value Creation Process of Collaborative Relationships
L. Georges, A. Eggert, Journal of Business-to-Business Marketing 10 (2003) 1–22.
LibreCat
| DOI
L. Georges, A. Eggert, Journal of Business-to-Business Marketing 10 (2003) 1–22.
2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4896
Exploring the impact of relationship transparency on business relationships: A Cross-Sectional Study Among Purchasing Managers in Germany
A. Eggert, S. Helm, Industrial Marketing Management 32 (2003) 101–108.
LibreCat
| DOI
A. Eggert, S. Helm, Industrial Marketing Management 32 (2003) 101–108.
2003 | Book | LibreCat-ID: 4909
Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy
R. Fahr, Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy, 2003.
LibreCat
R. Fahr, Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy, 2003.
2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 5603
Gewinn- und Kapitalbeteiligungen in britischen, französischen und deutschen Unternehmen: Eine institutionalistisch orientierte empirische Untersuchung
R. Kabst, W. Matiaske, A. Schmelter, Zeitschrift Für Personalforschung. 17 (2003) 259–277.
LibreCat
R. Kabst, W. Matiaske, A. Schmelter, Zeitschrift Für Personalforschung. 17 (2003) 259–277.
2002 | Misc | LibreCat-ID: 6134
Internationale Vergleichsuntersuchung schreckt auf: Deutsches Personalmanagement offenbar nicht immer Spitze
W. Weber, R. Kabst, Internationale Vergleichsuntersuchung Schreckt Auf: Deutsches Personalmanagement Offenbar Nicht Immer Spitze, 2002.
LibreCat
W. Weber, R. Kabst, Internationale Vergleichsuntersuchung Schreckt Auf: Deutsches Personalmanagement Offenbar Nicht Immer Spitze, 2002.
2002 | Misc | LibreCat-ID: 6394
IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf und Qualifizierungsprofile - Eine empirische Studie in deutschen und europäischen Unternehmen, Paderborn 2002
W. Weber, R. Kabst, J. Habich, IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf Und Qualifizierungsprofile - Eine Empirische Studie in Deutschen Und Europäischen Unternehmen, Paderborn 2002, 2002.
LibreCat
W. Weber, R. Kabst, J. Habich, IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf Und Qualifizierungsprofile - Eine Empirische Studie in Deutschen Und Europäischen Unternehmen, Paderborn 2002, 2002.
2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4893
Transferability, mobility and youth training in Germany and Britain: A simple theoretical analysis
D. Clark, R. Fahr, KONJUNKTURPOLITIK-BERLIN- (2002) 235--255.
LibreCat
D. Clark, R. Fahr, KONJUNKTURPOLITIK-BERLIN- (2002) 235--255.
2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4899
Der Einfluss elektronischer Medien auf Geschäftsbeziehungen: Eine empirische Studie am Beispiel des Electronic Banking
A. Eggert, Marketing ZFP 24 (2002) 195–206.
LibreCat
| DOI
A. Eggert, Marketing ZFP 24 (2002) 195–206.
2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4901
Customer perceived value: a substitute for satisfaction in business markets?
A. Eggert, W. Ulaga, Journal of Business & Industrial Marketing 17 (2002) 107–118.
LibreCat
| DOI
A. Eggert, W. Ulaga, Journal of Business & Industrial Marketing 17 (2002) 107–118.
2002 | Conference (Editor) | LibreCat-ID: 4931
Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing.
F. Bliemel, A. Eggert, G. Fassott, eds., Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing., 2002.
LibreCat
F. Bliemel, A. Eggert, G. Fassott, eds., Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing., 2002.
2002 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 4936
eCRM – Electronic Customer Relationship Manage¬ment: Management der Kundenbeziehungen im Internet-Zeitalter.
A. Eggert, G. Fassott, eds., ECRM – Electronic Customer Relationship Manage¬ment: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter., 2002.
LibreCat
A. Eggert, G. Fassott, eds., ECRM – Electronic Customer Relationship Manage¬ment: Management Der Kundenbeziehungen Im Internet-Zeitalter., 2002.
2002 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7461
Kundenbeziehungsmanagement für elektronische Dienstleistungen
G. Fassott, A. Eggert, in: M. Bruhn , B. Stauss (Eds.), Jahrbuch Dienstleistungsmanagement 2002: Electronic Services, Gabler, Wiesbaden, 2002, pp. 491–512.
LibreCat
G. Fassott, A. Eggert, in: M. Bruhn , B. Stauss (Eds.), Jahrbuch Dienstleistungsmanagement 2002: Electronic Services, Gabler, Wiesbaden, 2002, pp. 491–512.
2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 5604
Outsourcing und Professionalisierung in der Personalarbeit: Eine transaktionskostentheoretisch orientierte Studie
W. Matiaske, R. Kabst, Zeitschrift Für Personalforschung, Sonderband “Neue Formen Der Beschäftigung Und Personalpolitik” (2002) 247–271.
LibreCat
W. Matiaske, R. Kabst, Zeitschrift Für Personalforschung, Sonderband “Neue Formen Der Beschäftigung Und Personalpolitik” (2002) 247–271.
2001 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6219
Kurzlebige Moden oder dominierende Arbeitsgebiete?: Personalpraktiken zwischen Wiedervereinigung und Jahrtausendwechsel
R. Kabst, in: L. Bellman, H. Minssen, P. Wagenr (Eds.), Personalwirtschaft Und Organisationskonzepte Moderner Betriebe, Beiträge Zur Arbeitsmarkt- Und Berufsforschung, BeitrAB 252, Nürnberg, 2001, pp. 1–14.
LibreCat
R. Kabst, in: L. Bellman, H. Minssen, P. Wagenr (Eds.), Personalwirtschaft Und Organisationskonzepte Moderner Betriebe, Beiträge Zur Arbeitsmarkt- Und Berufsforschung, BeitrAB 252, Nürnberg, 2001, pp. 1–14.