Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).

We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.

104 Publications


2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8520
Jenert T. Wie unterrichten wir Wirtschaft? Förderung fachbezogener Reflexion angehender Wirtschaftslehrender. In: ; 2019.
LibreCat
 

2019 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8519
Jenert T, Brahm T. Fostering pre-service economics teachers´ reflection on their attitudes towards the discipline. In: ; 2019.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4538
Jenert T, Brahm T. The Role of Diversity for the Transition to Higher Education. In: ; 2018.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4540
Jenert T. Fostering Educational Innovators ‘Networks in Higher Education. In: ; 2018.
LibreCat | Files available
 

2018 | Journal Article | LibreCat-ID: 4419
Fust AP, Jenert T, Winkler C. Experiential or Self-Regulated Learning: A Critical Reflection of Entrepreneurial Learning Processes. Entrepreneurship Research Journal. 2018;8(2):1-11.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4539
Jenert T. ‘Messy data, messy research?! ’Using Mixed Methods to support educational design decisions in Higher Education. In: ; 2018.
LibreCat
 

2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 4541
Jenert T, Gommers L. Ziele und Möglichkeiten der Weiterbildung pädagogischer Hochschulentwickler*innen am Beispiel ‚Lehren‘. In: Blickpunkt Hochschuldidaktik.
LibreCat
 

2018 | Book | LibreCat-ID: 4441
Jenert T, Reinmann G, Schmohl T. Hochschulbildungsforschung: Theoretische, Methodologische Und Methodische Denkanstöße Für Die Hochschuldidaktik.; 2018.
LibreCat
 

2018 | Conference Paper | LibreCat-ID: 4453
Jenert T, Wagner D, Gommers L, Brahm T. Developing Undergraduate Management Students ‘Reflection Capabilities’’.’ In: Academy of Management Proceedings. ; 2018:10602.
LibreCat
 

2018 | Book Chapter | LibreCat-ID: 4500
Jenert T. ,Messy Research‘: Methodologische Herausforderungen der Hochschulbildungsforschung. In: Theorie Und Praxis Der Hochschulbildungsforschung: Theoretische, Methodologische Und Methodische Denkanstöße Für Die Hochschuldidaktik. Springer Verlag; 2018:149-166.
LibreCat
 

Filters and Search Terms

department=282

Search

Filter Publications

Display / Sort

Citation Style: AMA

Export / Embed