Please note that LibreCat no longer supports Internet Explorer versions 8 or 9 (or earlier).
We recommend upgrading to the latest Internet Explorer, Google Chrome, or Firefox.
361 Publications
1999 | Conference Paper | LibreCat-ID: 8328
K. Mehner and A. Wagner, “On the Role of Method Families in Aspect Oriented Programming,” in Proceedings of the ECOOP Workshop on Aspect Oriented Programming, Lisboa (Spain), 1999, vol. 1743, pp. 305–306.
LibreCat
1999 | Misc | LibreCat-ID: 6135
U. Hanel, R. Kabst, W. Mayrhofer, and W. Weber, Personalmanagement in Europa - Ein Vergleich auf der Basis empirischer Daten, vol. 51(1). 1999, pp. 32–36.
LibreCat
1999 | Book Chapter | LibreCat-ID: 6227
R. Kabst and W. Weber, “Die Bedeutung betrieblicher Informationskanäle: Eine Analyse vor dem Hintergrund aktueller personalwirtschaftlicher Entwicklungen,” in Mitbestimmung: Gesellschaftlicher Auftrag und ökonomische Ressource, T. Breisig, Ed. München/Mering, 1999, pp. 407–425.
LibreCat
1999 | Book | LibreCat-ID: 4629
Y. Feng, Kernel- and Locally Weighted Regression -- with Application to Time Series Decomposition. 1999.
LibreCat
1999 | Report | LibreCat-ID: 4910
B. Frick and M. Schneider, Zunehmende Konfliktregulierung durch Arbeitsgerichte? Eine ökonomische Analyse der Häufigkeit von Kündigungsschutzprozessen. 1999.
LibreCat
1999 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7346
H.-H. Kremer, “Implementation fächer- und lernortübergreifender Ausbildungskonzepte im Alltag dualer Ausbildung. Konzepte und Erfahrungen,” in Lehren und Lernen in Schule und Betrieb , vol. 1, H.-H. Kremer, A. Ostendorf, and P. F. E. Sloane, Eds. Markt Schwaben, 1999.
LibreCat
1999 | Journal Article | LibreCat-ID: 7400
A. Cherchago and V. Finaev, “Formalization of the development process for a software-hardware reflexodiagnostic tool,” Scientific bulletin of Academy of Information Technologies in Education, Science and Balneology, vol. 3, 1999.
LibreCat
1999 | Book | LibreCat-ID: 7510
H. Ehrig, G. Engels, H. J. Kreowski, and G. Rozenberg, Handbook of Graph Grammars and Computing by Graph Transformation: Vol. 2: Applications, Languages, and Tools. River Edge, NJ, USA: World Scientific Publishing Co., Inc., 1999.
LibreCat
1999 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7518
R. Heckel, G. Engels, H. Ehrig, and G. Taentzer, “A View-based Approach to System Modeling Based on Open Graph Transformation Systems,” in Handbook of Graph Grammars and Computing by Graph Transformations, Volume 2: Applications, Languages and Tools, Singapore: World Scientific, 1999, pp. 639–668.
LibreCat
1999 | Book Chapter | LibreCat-ID: 7519
R. Heckel, G. Engels, H. Ehrig, and G. Taentzer, “Classification and Comparison of Module Concepts for Graph Transformation Systems,” in Handbook of Graph Grammars and Computing by Graph Transformations, Volume 2: Applications, Languages and Tools, vol. 2, Singapore: World Scientific, 1999, pp. 669–689.
LibreCat
1999 | Book (Editor) | LibreCat-ID: 7663
A. Eggert, Ed., Kundenbindung aus Kundensicht: Konzeptualisierung, Operationalisierung, Verhaltenswirksamkeit. Wiesbaden: Gabler, 1999.
LibreCat
1999 | Book Chapter | LibreCat-ID: 8459
H.-H. Kremer, “Realisierung fächer- und lernortübergreifender Ausbildungskonzepte,” in Lehren und Lernen in der Aus- und Weiterbildung, P. F. E. Sloane, R. Bader, and G. Straka, Eds. Opladen, 1999.
LibreCat
1999 | Journal Article | LibreCat-ID: 8460
H.-H. Kremer and P. F. E. Sloane, “Lernfelder - Motor didaktischer Innovationen,” Kölner Zeitschrift für Wirtschaft und Pädagogik, no. 26, pp. 37–60, 1999.
LibreCat
1999 | Journal Article | LibreCat-ID: 8463
H.-H. Kremer, “Can students act? Explorative Studie zum Erfolg fächer- und lernortübergreifender Maßnahmen,” Kölner Zeitschrift für Wirtschaft und Pädagogik, no. 27, pp. 93–110, 1999.
LibreCat
1999 | Book Chapter | LibreCat-ID: 8464
H.-H. Kremer and K. Wilbers, “Das virtuelle Seminar ‘Wirtschaftspädagogik Köln-München,’” in Virtus, virtuelle Universitätssysteme Köln: Jahresbericht 1998/1999, Bertelsmann Stiftung, Ed. Gütersloh, 1999, pp. 93–99.
LibreCat
1999 | Journal Article | LibreCat-ID: 8465
H.-H. Kremer and P. F. E. Sloane, “Der implizite Lerner in multimedialen Lernarrangements,” Kölner Zeitschrift für Wirtschaft und Pädagogik, no. 25, pp. 117–144, 1999.
LibreCat