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706 Publications
2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4895
Key Account Managers' Role Within the Value Creation Process of Collaborative Relationships
L. Georges, A. Eggert, Journal of Business-to-Business Marketing 10 (2003) 1–22.
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| DOI
L. Georges, A. Eggert, Journal of Business-to-Business Marketing 10 (2003) 1–22.
2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4896
Exploring the impact of relationship transparency on business relationships: A Cross-Sectional Study Among Purchasing Managers in Germany
A. Eggert, S. Helm, Industrial Marketing Management 32 (2003) 101–108.
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| DOI
A. Eggert, S. Helm, Industrial Marketing Management 32 (2003) 101–108.
2003 | Book | LibreCat-ID: 4909
Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy
R. Fahr, Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy, 2003.
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R. Fahr, Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy, 2003.
2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 5603
Gewinn- und Kapitalbeteiligungen in britischen, französischen und deutschen Unternehmen: Eine institutionalistisch orientierte empirische Untersuchung
R. Kabst, W. Matiaske, A. Schmelter, Zeitschrift Für Personalforschung. 17 (2003) 259–277.
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R. Kabst, W. Matiaske, A. Schmelter, Zeitschrift Für Personalforschung. 17 (2003) 259–277.
2002 | Misc | LibreCat-ID: 6134
Internationale Vergleichsuntersuchung schreckt auf: Deutsches Personalmanagement offenbar nicht immer Spitze
W. Weber, R. Kabst, Internationale Vergleichsuntersuchung Schreckt Auf: Deutsches Personalmanagement Offenbar Nicht Immer Spitze, 2002.
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W. Weber, R. Kabst, Internationale Vergleichsuntersuchung Schreckt Auf: Deutsches Personalmanagement Offenbar Nicht Immer Spitze, 2002.
2002 | Misc | LibreCat-ID: 6394
IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf und Qualifizierungsprofile - Eine empirische Studie in deutschen und europäischen Unternehmen, Paderborn 2002
W. Weber, R. Kabst, J. Habich, IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf Und Qualifizierungsprofile - Eine Empirische Studie in Deutschen Und Europäischen Unternehmen, Paderborn 2002, 2002.
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W. Weber, R. Kabst, J. Habich, IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf Und Qualifizierungsprofile - Eine Empirische Studie in Deutschen Und Europäischen Unternehmen, Paderborn 2002, 2002.
2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4893
Transferability, mobility and youth training in Germany and Britain: A simple theoretical analysis
D. Clark, R. Fahr, KONJUNKTURPOLITIK-BERLIN- (2002) 235--255.
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D. Clark, R. Fahr, KONJUNKTURPOLITIK-BERLIN- (2002) 235--255.
2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4899
Der Einfluss elektronischer Medien auf Geschäftsbeziehungen: Eine empirische Studie am Beispiel des Electronic Banking
A. Eggert, Marketing ZFP 24 (2002) 195–206.
LibreCat
| DOI
A. Eggert, Marketing ZFP 24 (2002) 195–206.
2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4901
Customer perceived value: a substitute for satisfaction in business markets?
A. Eggert, W. Ulaga, Journal of Business & Industrial Marketing 17 (2002) 107–118.
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A. Eggert, W. Ulaga, Journal of Business & Industrial Marketing 17 (2002) 107–118.
2002 | Conference (Editor) | LibreCat-ID: 4931
Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing.
F. Bliemel, A. Eggert, G. Fassott, eds., Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing., 2002.
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F. Bliemel, A. Eggert, G. Fassott, eds., Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing., 2002.