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706 Publications


2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4895
Georges L, Eggert A. Key Account Managers’ Role Within the Value Creation Process of Collaborative Relationships. Journal of Business-to-Business Marketing. 2003;10(4):1-22. doi:10.1300/j033v10n04_01
LibreCat | DOI
 

2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 4896
Eggert A, Helm S. Exploring the impact of relationship transparency on business relationships: A Cross-Sectional Study Among Purchasing Managers in Germany. Industrial Marketing Management. 2003;32(2):101-108. doi:10.1016/s0019-8501(02)00224-9
LibreCat | DOI
 

2003 | Book | LibreCat-ID: 4909
Fahr R. Occupational Mobility and Occupational Matching: Some Implications for Career Choice and Labor Market Policy.; 2003.
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2003 | Journal Article | LibreCat-ID: 5603
Kabst R, Matiaske W, Schmelter A. Gewinn- und Kapitalbeteiligungen in britischen, französischen und deutschen Unternehmen: Eine institutionalistisch orientierte empirische Untersuchung. Zeitschrift für Personalforschung. 2003;17(3):259-277.
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2002 | Misc | LibreCat-ID: 6134
Weber W, Kabst R. Internationale Vergleichsuntersuchung Schreckt Auf: Deutsches Personalmanagement Offenbar Nicht Immer Spitze. Vol 10.; 2002:40-49.
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2002 | Misc | LibreCat-ID: 6394
Weber W, Kabst R, Habich J. IT-Fachkräfte: Unternehmensbedarf Und Qualifizierungsprofile - Eine Empirische Studie in Deutschen Und Europäischen Unternehmen, Paderborn 2002.; 2002.
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2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4893
Clark D, Fahr R. Transferability, mobility and youth training in Germany and Britain: A simple theoretical analysis. KONJUNKTURPOLITIK-BERLIN-. 2002;(3/4):235--255.
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2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4899
Eggert A. Der Einfluss elektronischer Medien auf Geschäftsbeziehungen: Eine empirische Studie am Beispiel des Electronic Banking. Marketing ZFP. 2002;24(3):195-206. doi:10.15358/0344-1369-2002-3-195
LibreCat | DOI
 

2002 | Journal Article | LibreCat-ID: 4901
Eggert A, Ulaga W. Customer perceived value: a substitute for satisfaction in business markets? Journal of Business & Industrial Marketing. 2002;17(2/3):107-118. doi:10.1108/08858620210419754
LibreCat | DOI
 

2002 | Conference (Editor) | LibreCat-ID: 4931
Bliemel F, Eggert A, Fassott G, eds. Proceedings of the 10th International Colloquium in Relationship Marketing.; 2002.
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